Tuesday, April 01, 2014

Aku Ingin Berubah (cover Secret - One Republic)


Aku ada satu tabiat. Tak tau nak cakap senonoh ke tak. Tapi bila aku nervous, jantung aku lub-dup dengan ritma yang tak seperti biasa, aku menyanyi dalam hati. Cara menenangkan diri. Contoh bila acara lari-berlari ni memang nebes gila yang gilalah. 10 minit sebelum masuk padang tu aku menyanyi dalam hati. Tenang hahahaha.

Sedangkan dalam dewan periksa pun aku menyanyi. Tak kira masa trial atau Spm sebenar. Kadang-kadang sebab ada masa lebih, bila duduk diam aku jadi nervous. Lepas tu mula ahh tulis lirik lagu Balqis, Menanti di Barzakh. Patutnya lagi nebes lah kan, sebab lagu pasal mati. Tapi... Entah rasa tenang. Hahahahaha tolonglah gelakkan aku sebab aku pun rasa nak gelakkan diri sendiri.

Malu nak mengaku. Aku suka muzik. Sebenarnya kan...

Eyyy dah lah aku nak straight to the point je. Aku nak share benda ni. Aku suka. Kau tak suka pun kau kena play jugak. Hahhh nampak tak sifat memaksa aku tu. Setiap kali aku play rasa nak menangis terharu sebab sedap sangat.




Sedap kan? Siapa cakap tak sedap dia jeles.

kalau aku lelaki dah lama aku buat cover kahkah (hashtag suara itu aurat)

Bonus betul kalau dapat suami pandai main gitar ke, piano ke, seruling ke.


No comments: