Monday, June 02, 2014

Patutlah, berebut lelaki soleh rupanya



Betul ke? Betul ke bergaduh sebab rebut lelaki? Hmmmm gulp!

Kalau betul bergaduh sebab rebut lelaki -- saya jangka lelaki tu mesti lelaki yang soleh. Lelaki yang ada agama, ada ilmu. Lelaki yang boleh tambahkan iman. Lelaki yang lengkap serba-serbi duniawi ukhrawi. Kalau benarlah ciri-ciri lelaki yang mereka rebut tu seperti yang dinyatakan, patutlah marahnya sampai begini sekali. Patutlah.


Kan? Ke cemana?


Kalau ya, mungkin berbaloi untuk direbutkan. Walaupun macam err mmm tarik-tarik rambut? Lahai, malunya mesti lelaki fikir semua perempuan macam ni HAISHHH ntahlah nak cakap lebih-lebih kang kata "kau tak rasa apa kami rasa" Mungkin. Memang tak rasa. Tak nak rasa pun. Macam seram je hahahahaha (gelak spuloh minit)


Cuma ehem tu lah, kalau nak gaduh sampai macam ni sekali, pastikan lelaki tu berbaloi untuk digaduhkan. Hahahahaha ntah lah weah. Aku pun susah nak percaya wujud lagi rupanya manusia macam ni. Maksud aku situasi rebut lelaki (soleh) dalam kalangan budak sekolah (pulak tu). Di Malaysia (pulak tu). Kamonlah, kalau bergaduh sebab rebut lelaki (soleh) susahlah nak wujudkan masyarakat yang aman.


Apa-apa pun moga dijauhkan virus penyakit ni dari kita.


No comments:

Post a Comment

Have you said Alhamdulillah today?